5/5 - (2 امتیاز)

معرفی برند پوشاک کوتون (Koton)

در این مقاله به معرفی برند پوشاک کوتون به عنوان یکی از برترین برند پوشاک ترکیه پوشاک مردانه و زنانه در ایران می پردازیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با مدیران کوتون و معرفی این برند محبوب آشنا شوید.

پوشاک کوتون koton

پوشاک کوتون (Koton) چیست و چگونه موفق شد؟

برند پوشاک کوتون (Koton) یک برند مطرح ترکیه ای فعال در زمینه مد و پوشاک است که در سال 1988 در مغازه ای با فضای 25 متر مربع در استانبول ترکیه تاسیس شده است. آن ها در این مسیر بسیار موفق عمل کردند و امروزه برند کوتون (koton) در ترکیه بیش از 300 شعبه و در 24 کشور دنیا بیش از 200 نمایندگی دارد که تعدادی از شعب پوشاک کوتون در ایران فعالیت می کنند.

 

مدیران پوشاک کوتون ترکیه

برند پوشاک کوتون ترکیه توسط یک زوج ترک به نام های ییلماز و گولدن بنیان گذاری شد. ییلماز، افسر نیروی دریایی و گولدن یک معلم بود و بدون اینکه تجربه ای در زمینه مد و پوشاک داشته باشند تصمیم به تاسیس مغازه فروشگاه پوشاک گرفتند.

 

نوع طراحی و تولید پوشاک کوتون

فلسفه پوشاک کوتون تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در استایل های مختلف است تا بتواند تمام سلیقه ها را راضی کند و از هر قشری مشتری و طرفدار داشته باشد. مهمترین مسئله ای که باعث رشد این برند ترکیه ای شده است، قیمت مناسب و رقابتی آن در کنار کیفیت فوق العاده و طراحی به روز تولیدات کوتون است. تیم طراحی کوتون بیش از 100 نفر عضو دارد و آن ها به سراسر دنیا سفر می کنند تا ترندهای کشورهای مختلف را بشناسند و مطابق با سلیقه آن ها پوشاک طراحی و تولید کنند.

گولدن معتقد است که هنوز بهترین برند در زمینه فست فشن نیستند و می توانند نام کوتون را در کنار برترین برندهای تولید پوشاک قرار دهند و با توجه به پیشرفت روز افزون کوتون، این رویا دست یافتنی تر از همیشه به نظر می رسد.

پوشاک کوتون پس از افتتاح اولین نمایشگاه خارج از کشور در مونیخ در سال 1996، فروشگاه های جدیدی را در خاورمیانه، روسیه و بالکان در سال 2002 افتتاح کرد.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید تا بدانید چرا باید کت شلوار ال سی من خشکشویی شود و با آب شستشو نشود:

تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس

 

فروشگاه اینترنتی کوتون

برای خرید اینترنتی محصولات کوتون به وب سایت کوتون به نشانی www.koton.ir مراجعه کنید.

 

شعب کوتون در تهران و شهرهای ایران

شعب کوتون در تهران

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه همکف و اول، شعبه اپال، تلفن: 02126350231

تهران، انتهای بزرگراه شهید همت – غرب، بزرگراه شهید خرازی، بازار بزرگ ایران، طبقه G1، شعبه ایران مال، تلفن: 02147672771

تهران، تهران، خیابان الف، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه 4، شعبه پالادیوم

 

شعب کوتون در سایر شهرهای ایران

کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، مرکز خرید مهراد، طبقه 1، شعبه مهراد مال، تلفن: 02635777117

اصفهان، اتوبان شهید دستجردی، روبروی ورودی جنوبی سپاهان شهر، مجتمع سیتی سنتر اصفهان، طبقه اول، واحد D103، تلفن: 03136550352

شیراز، بلوار ستارخان، نبش کوچه 22، مجتمع شیراز مال، طبقه 3، واحد 306، تلفن: 07136470223

مشهد، بلوار جانباز، نبش جانباز 3، فروشگاه کوتون، تلفن: 3 05137602920

جزیره کیش، میدان آبشار، مجتمع میکا مال

 

برای مشاهده آدرس و تلفن شعب پوشاک کوتون به وب سایت پوشاک کوتون مراجعه نمایید.

 

کلمات کلیدی:

کوتون , فروشگاه اینترنتی کوتون , پوشاک مردانه کوتون , قیمت محصولات کوتون , قیمت پوشاک کوتون , فروشگاه کوتون , کاتالوگ محصولات کوتون , شعب کوتون , پوشاک  کوتون , قیمت محصولات کوتون 1403 , قیمت محصولات کوتون 1404 , قیمت محصولات کوتون 1405 , کوتون محصولات , محصولات کوتون , مدیر کوتون , موسس کوتون , کت شلوار کوتون , کت و شلوار کوتون , معرفی کوتون , معرفی برند کوتون , برند کوتون , شرکت کوتون , کارخانه کوتون , ییلماز, گولدن , ییلماز و گولدن , شعب koton , پوشاک koton

 

منابع:

وب سایت کوتون ترکیه

وب سایت کوتون ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *