4.9/5 - (10 امتیاز)

تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس ، خشکشویی و سفیدشویی مهروز

تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس یکی از سوالاتی است که معمولا در ذهن مشتریان خشکشویی بوجود می آید، در این مقاله شما را با تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس و نحوه شستشوی لباس با این روشها آشنا میکنیم و توصیه میکنیم البسه ای که نیاز به خشکشویی دارند را در آب شستشو نکنید و به خشکشویی محل خود مراجعه نمایید تا البسه شما آسیب نبینند.

 

تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس

خشکشویی یکی از روش های شستشو و پاک کردن لباس می باشد. از آنجا که در این روش از آب استفاده نمی شود خشک شویی نام گرفته است.

 

روش شست وشوی لباس با خشکشویی

در این روش لباس ها رادرون دستگاه مخصوصی قرار می دهند و یک محلول شیمیایی را به آن اضافه می کنند.

پس از تمام شدن مدت زمان شستشو، وقتی لباس را از داخل دستگاه بیرون می آورند، به طور کامل خشک است. خشک شویی ها برای برداشتن لکه روی لباس ها از اصول انحلال پذیری استفاده می کنند. این کار در دو مرحله انجام می گیرد، ابتدا لکه توسط یک جسم نرم کننده شل می شود سپس با فشار زیاد برداشته می شود.

حلال مورد استفاده در این روش باید بتواند ذرات ریز روغن و چربی موجود در رشته های لباس را در خود حل کند. یکی از محلول های شیمیایی متداول که برای شستشو با این روش استفاده می شود، پرکلر پلی اتیلن یا پر کلر اتیلن است. این محلول شبیه بنزین است و به شکل مایع سنگینی است که هر لیترآن در حدود سه کیلوگرم وزن دارد. پرکلر بو ندارد و خاصیت ضد عفونی کننده داشته و ازبید زدن لباس نیز جلوگیری می کند.

 

کلمات کلیدی:

تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس , تفاوت خشکشویی با آبشویی, تفاوت خشکشویی و آبشویی, تفاوت خشکشویی و سفیدشویی, تفاوت خشکشویی با آبشویی, تفاوت خشکشویی با آبشویی لباس, تفاوت خشکشویی و آبشویی لباس, تفاوت خشکشویی و سفیدشویی لباس, تفاوت خشکشویی با آبشویی لباس, تفاوت خشکشویی لباس با آبشویی, تفاوت خشکشویی لباس و آبشویی, تفاوت خشکشویی لباس و سفیدشویی, تفاوت خشکشویی لباس با آبشویی, خشکشویی مهروز, خشکشویی اکباتان, خشکشویی بیمه, خشکشویی آپادانا, خشکشویی های تهران, خشکشویی های اکباتان, لیست خشکشویی های اکباتان, لیست خشکشویی های تهران, خشکشویی های آپادانا, فرق خشکشویی و اتوشویی, خشکشویی مهروز اکباتان کوی بیمه, خشکشویی اکباتان کوی بیمه, خشکشویی مهروز کوی بیمه, خشکشویی مهروز اکباتان, خشکشویی کوی بیمه, خشکشویی اکباتان, خشکشویی و سفیدشویی انواع البسه, کت شلوار, کت دامن, لباس عروس, پیراهن شلوار لباس مجلسی, خشکشویی غرب تهران, بهترین خشکشویی غرب تهران, بهترین خشکشویی اکباتان, شستشوی پتو لحاف روتختی روفرشی, رنگرزی خیاطی تعمیرات لباس, شستشوی عروسک, بهترین خشکشویی شهرک اکباتان, بهترین خشکشویی شهرک بیمه, بهترین خشکشویی بیمه, بهترین خشکشویی کوی بیمه, خشکشویی مهروز, کانال خشکشویی مهروز, کانال خشکشویی, کانال تلگرام خشکشویی, خشکشویی های اکباتان, خشکشویی های تهران, خشکشویی اکباتان, خشکشویی های اکباتان, لیست خشکشویی اکباتان, خشکشویی مرکزی, خشکشویی مرکز, لیست خشکشویی های اکباتان, قدیمی ترین خشکشویی, قدیمی ترین خشکشویی اکباتان, برترین خشکشویی تهران, برترین خشکشویی های تهران, بهترین خشکشویی های تهران, خشکشویی آنلاین, خشکشویی اینترنتی, بهترین خشکشویی تهران, لیست خشکشویی های تهران, خشکشویی, خشکشویی غرب تهران, mehroz laundry, ekbatan laundry