خشکشویی لباس عروس و شستشوی لباس عروس ، کت شلوار و کراوات داماد و لکه گیری لباس عروس

1
خشکشویی و شستشویی لباس عروس
1

لکه گیری و شستشوی تخصصی لباس عروس را به خشکشویی مهروز بسپارید

تلفن و واتساپ: 02144699661

خشکشویی لباس عروس و شستشوی لباس عروس ، کت شلوار و کراوات داماد و لکه گیری لباس عروس

خشکشویی لباس عروس و شستشوی لباس عروس ، خشکشویی کت شلوار و کراوات داماد و لکه گیری لباس عروس از نیازهای بعد از برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد است، زیرا عروس و داماد می خواهند لباس عروسی شان تمیز و بدون لکه باشد و یادگاری نگهدارند.

بعضی مواقع ممکن است لباس عروس، برای برگزاری مراسم عروسی اجاره شود که نیاز است برای تحویل به مزون، به صورت تمیز و بدون لکه باشد.

در یک لحظه، روز بزرگ شما به پایان می رسد، اما لباس عروسی شما، اگر به درستی حفظ شود، برای همیشه برای شما ماندگار خواهد بود. حتی ممکن است در آینده توسط یک عروس در خانواده شما پوشیده و استفاده شود. حتی اگر مطمئن نیستید که می خواهید لباس عروس خود را به فرد دیگری جهت استفاده بدهید یا یادگاری در منزل نگهداری نمایید، تمیز کردن لباس عروس ضروری است.

اگرچه لباس عروس فقط برای یک روز پوشیده می شود، اما می توانند از علاوه بر عرق رقصیدن در شب عروسی، شامپاین، یخ زدگی و به میزان زیاد کثیف و لکه دار شوند. شست و شوی حرفه ای لباس عروس حتی در صورت عدم مشاهده لکه های قابل مشاهده ضروری است. شکر موجود در کیک ممکن است با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نباشد، اما اگر روی لباس بماند، به مرور زمان قهوه ای می شود. سایر لکه های نادیده به مرور زمان اکسید می شوند و به رنگ زرد نامناسب در می آیند.

خشکشویی و شستشویی لباس عروس

خوشبختانه با ارائه لباس عروس به تیم مجرب خشکشویی مهروز می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید. تلاش ما در لکه گیری و شستشوی لباس عروس بر این است حتی الامکان لکه ها و کثیفی های لباس عروس را پاک نماییم و لباس عروس را مثل روز اول تحویل مشتری دهیم. شستشوی لباس عروس و خشکشویی لباس عروس از خدمات پرطرفدار خشکشویی آنلاین میشوره است.

ضمنا کت و شلوار داماد نیز مانند لباس عروس، بعد از مراسم عروسی نیاز به خشکشویی و تمیز شدن دارد تا لکه ها و کثیفی های بوجود آمده از عرق شب عروسی تمیز شوند و به کت شلوار و پیراهن داماد آسیب وارد نکنند. خشکشویی و شستشوی کت و شلوار داماد و شستشوی پیراهن داماد به صورت تخصصی توسط خشکشویی مهروز انجام می شود.

خشکشویی کراوات داماد نیز از دیگر خدماتی است که توسط خشکشویی مهروز با بهترین کیفیت انجام می شود.

برای ارتباط با خشکشویی مهروز واقع در غرب تهران، از طریق تماس تلفنی با شماره 02144699661 یا واتساپ با شماره 02144699661 یا کلیک روی لینک ذیل اقدام نمایید.

[njwa_button id=”4097″]

کلمات کلیدی:

**شستشوی پرده متری از15تومان، پرده زبرا متر عرض 200تا300 ، تخفیف ویژه بمدت محدود** تلفن 09382405199